jeudi 13 mars 2014

Mes cocos de Pâques

Voici le début de mes cocos de Pâques.
Papiers de Maja Design .
Image de Magnolia.
La base de la carte est un die de Go Kreate  Large Frilly #10
Les fleurs je les ai fait  à la main .
Ici j'ai fait  un effet briques 
avec du  Snow-Tex  de Decoart.

L'image est colorier aux Copics .
J'y ai ajouté du  Frant-Age .
Le flourish est un die
de Marianne Design..
La base de la carte est un die de Go Kreate
Large Frilly # 6.
L'image est un Magnolia .

Les fleurs sont de la compagnie
I Am Roses.
Le papillon est un die de Cheery Lynn Designs.
Small Exotic Butterflys.
L'image est colorier aux Copics .
Et j'y ai ajouté de Frant-Age.
Voila .

7 commentaires:

  1. Hi Danny, beautiful projects. Thanks for joining us over at I Am Roses. Which color combo did you choose? You are showing two. Thank you!

    RépondreEffacer
  2. Beautiful! I absolutly love the turquoise! Thanks for joining in the I Am Roses Challenge.
    kate

    RépondreEffacer
  3. What a lovely card. I so love the floral and the bunny theme. Perfect for Easter greetings. Cheers everyone.

    love lots xxx
    Rasmi

    RépondreEffacer
  4. What a lovely card. I so love the floral and the bunny theme. Perfect for Easter greetings. Cheers everyone.

    love lots xxx
    Rasmi

    RépondreEffacer
  5. Cute cards! Thanks so much for playing along at IAmRoses and good luck! :)

    RépondreEffacer
  6. Hi Danny,
    Two very sweet Easter cards. The snow-tex effect looks fab. Thanks for sharing with us at LLC.
    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    RépondreEffacer